Lördag igen...

....gud va tiden går fort när man har kul. Idag jobbar jag på färghandeln efter en veckas ledigt. På måndag börjar skolan igen. Känns lite moloket att sommarlovet är slut och det lider mot höst och snart är man ett år mer enligt id-kortet/personnumret. Jag är helt inne på att mitt körtkort är "falskt" för den tycker att jag är mycket äldre än vad jag tycker att jag är. Så helt klart är det "falskt" jag är ju inte en dag över 25 ju kan man inte få det ändrat eller nått. De enda som håller med mig att jag är yngre är Systembolaget för de ber alltid om leg. Guuud man blir sååå glad varje gång.

Igår va det äntligen dax för "8 meter" musikalen Guuuuud va bra den var. Jag är helt imponerad av skådisarna och handlingen. Nu känner man sig som en liten patriot över Torshälla stolt att man är "äkta" Torshälla-bo. Torshälla är en väldigt fin liten stad strax norr om Eskilstuna.

Nu ska jag snart gå hem eller snarare hem och iväg igen.
Vicky
2009-08-30 @ 22:20:24

Oj vad avundsjuk jag är jag hade oxså velat gått på den. Du får tala om handlingen för mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0