Hur ska man hinna med allt.....

......innan sommaren tar slut. Jag har tagit på mig en massa projekt nu i sommar eftersom att jag trodde att jag skulle vara sommarledig hela sommaren. Men som ni alla vet så blev det inte så utan jag har jobbat som en idiot i snart 6 veckor nu och jag har 3 veckor till att jobba.

De projekt jag har är att jag ska lasera mina föräldrars möbler(de är knappt halvfärdiga men jag har deadline på dem till helgen hoppas den håller), sen ska jag tvätta, skrapa och måla deras altanräcke, sen behöver lekstugan tvättas av. När detta är klart så ska jag hjälpa till och inreda ett rum ute på Ön, det ska läggas golv, tapetseras och möbleras dock först tömmas.

Detta ska man hinna innan sommaren är slut.
Tessan
2009-07-29 @ 18:37:56
URL: http://studernademamman.blogg.se/

Man hinner och det man inte hinner ,det hinner man inte!

Tessan
2009-07-30 @ 11:12:43
URL: http://studernademamman.blogg.se/

Nu är jag opererad i fingret! Tog bort en bit av nageln och nagelbandet. Men jag blev inte sjukskriven.... så nu håller vi tummarna för att det inte blir infekterat igen på jobbet.

KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0