Dagarna som varit!!!

Nu har jag inte skrivit på länge. Jag har faktiskt inte orkat och heller inte haft lust. Mycket skönare att vara ute och bada sent på kvällen hos mina föräldrar sen komma hem och sova. Nog om det här kommer en uppdatering .

Torsdag: I torsdags så var jag och Ronja hemma hos Tessan och hälsade på. Vi var där nästan hela dan. Jag fick testa på Wii fit det var jätteroligt nu vill jag ha ett eget spel. Sen fick jag testa att fota med hennes systemkamera. Det var kul att testa en digital systemkamera. Jag har själv bara en vanlig systemkamera så jag kan inte titta på bilderna direkt efter att jag tagit bilden utan jag får vänta tills de har blivit framkallade. Lite trist men också spännande. Sen gick vi en promenad för att hämta hennes äldsta son Anton ifrån förskolan. När vi gick tillbaka så fick Anton hålla Ronja. Tur att man har en pålitlig vovve. Tessans yngsta son Simon gillade Ronja också han klappade henne jättemycket.. Tack Tessan för att vi fick komma och hälsa på säg till när vi ska tenta plugga.

Tessan: Jag hoppas att det var okej att jag lånade hem de fina bilderna på Ronja ifrån din blogg.

Fredag: Idag så har jag varit och bytt syrrans nya mobiltelefon mot en annan före den hon köpte var helt fel för henne. Touch kontroller är inte bra. Hon lyckades ringa upp folk flera gånger på en kväll. Mysko grejer. Vi bytte mobilen till en Sony ericsson walkmanphone istället den var mycket bättre. Så nu är hon nöjd med sin nya telefon. Den förra hon hade råkade nämligen hoppa i ån i måndags. Sånt som händer. På eftermiddagen så var det tvättstugan som fick all uppmärksamhet. Jag vart inte klar förrän kl.20.30. Då åkte jag direkt hem till lillsyrran för jag sov över där annars vart hon själv för mamma och pappa skulle sova borta mellan fredag och lördag. Vi kollade lite på tv sen tog jag ett kvällsdopp innan jag gick och la mig.

Lördag: Jobb dax på förmiddagen. Äntligen lite sommarjobb dock var det väldigt varmt men det gick bra ändå. Jag skulle både öppna och stänga så det var lite att hålla reda på men jag hoppas att det gick bra ändå. Annars får jag skäll senare idag. På eftermiddagen så var jag hemma hos mina föräldrar och väntade på att syrran skulle komma hem ifrån Gröna Lund. Så jag fördrev tiden med att dammsuga poolen den vart sååå ren och fin. När mina föräldrar och syrraan kom hem så tog vi ett dopp i poolen och spelade lite volleyboll. Superkul!!!

Söndag: Då var vi i Västerås och shoppade nästan hela dan. Jag köpte en ny bikini, ett linne och ett nytt halsband till Ronja(rosa och svart läder). Sen vart det bad i poolen igen. Vilken överaskning va????Ehhh näää

Måndag(idag): Idag så har jag softat hela förmiddagen nu ska jag fixa lite mat innan jag ska iväg och jobba mellan 15-18. Sen så ska jag hem och softa igen om jag inte får nått ryck att städa eller nått. Hoppas bara att mitt ena knä inte börjar göra ont igen jag har haft ont i några dagar nu vet inte varför jag har inte haft ont så här förut. Hoppas att det går över så man kan gå ordentlig igen.
Tessan
2009-06-29 @ 13:40:54
URL: http://studernademamman.blogg.se/

Självklart okej att du lånar bilderna! Du kan få orginalen om du vill.

Kom gärna och hälsa på flera gånger. Hoppas vi hamnar i samma bas-grupp denna gången...

Kram

Anonym
2009-06-29 @ 20:28:42

Ja det vore skoj att ha orginalen. Ja det vore kul att hamna i samma basgrupp.

jessica
2009-06-30 @ 10:20:36
URL: http://jessisplace.blogg.se/

tackar :)

Du vet inte
2009-07-08 @ 14:31:35
URL: http://duvetintee.blogg.se/

va sööt hund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0