Måndag 30 nov!!!

Idag var sista dagen i november och det började med att jag försov mig suck nu är det så trött att inte ens 3 väckarklockor räcker för att jag ska vakna. Denna jävla vinter som inte existerar är inte kul alls jag vill inte vara med om detta skitväder mer. Jag försov mig alldeles för länge det var inte förrän jag belv väckt av att telefonen ringde av ren panik så satt jag på upptaget. Det var nämligen Therese och när jag såg va klockan var så vågade jag inte svara jag skämdes alldeles för mycket. Jag hade även fått 2 sms av en annan i gruppen som också undrade vart jag var så jag svarade henne istället. Tur att jag hade förvarnat mina kära gruppmedelmmar om mitt lilla problem att vakna på mornarna. Jag brukar hamna i lite höstdepession som gör att jag är vädlgit trött hela tiden.

När jag väl kom till skolan så hade de kommit jättelångt och redan hittat frågeställningarna. De var väldigt likt de förslag som jag hade så det kändes jättebra. Men trots det så kändes det inge bra att ha missat att vara med på det. DE hade även skrivit ett utkast till Tor som de skickade när jag kom.

Efter det så gick halva gruppen iväg och åt och vi stannade kvar. Jag sökte lite på nätet och jag hittade en hel del. Så nu så ska jag ta och titta lite mer på dom och se om det är nått att ha. Innan vi gick så fick jag mata Liten naaa man fick flashback sen lillasyster va liten. Liten får ersättning i nappflaska så man kan hjälpa till med matning. Riktigt mysigt man längter tills man får en liten egen ibland. Men det får vänta jag är ju singel för sjutton sen så har jag inte tid heller. DEn dagen jag skaffar bebis så ska jag kunna ge mitt barn en trygg framtid.

Sen så var vi på bibblan och letade böcker om vårat Tema som är Mälaren. Vi hittade 3 böcker sen gick jag och skaffade en ny nyckel till moppen för jag råkade slå till den gamla med knät så att den bliev sned. Efter det så gick vi tillbaka till skolan och fortsatte plugga tills Therese parkeringstid gick ut. Då åkte vi hem.

Nu är jag hemma igen och ska strax sova för jag är trött som vanlig. Sen är jag nyfiken på hur New Moon fortsätter Bella vet nu vad Jacob är för nått. Spännande så ojojoj.

SEE YA!!
Tessan
2009-12-01 @ 07:25:35
URL: http://studernademamman.blogg.se/

Du får det att låta som om det är farligt när jag ringer....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0