Underbara fredag

Idag har jag varit i stallet och ridit Pinnen det var ungefär en vecka sen jag var ute och skrittade honom. Idag så fick jag äntligen trava honom. Jag red i paddocken och han var sååå härlig. Jag hade föreställt mig världens stelaste häst för när jag red honom förra veckan så var han super stel i bogarna. Döm av min förvåning när han bara var lite pigg och taggad och inte stel alls utan man kunde flytta honom sidvärts i båda varven. Gud va roligt att hans viloperiod efter att han skadades inte gjorde honom stel. Han är faktiskt 19 år så lite stelhet är faktiskt helt okej men nu är han inte stel alls.

Ja vad har jag mer gjort?? Faktiskt ingenting alls jag har bara varit lat och njutit av ledigheten.
Jag återvänder med mer info senare.

SEE YA



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0