Ronjas agilityträning

Nu ikväll så hzr jag och Ronja varit på agilityträning. Idag var hon galet taggad hon till och med bet tag i min tröjärm när vi körde banan i slutet. Men hon hade riktigt bra fart. Värre var det med lilla mig jag tappade andan totalt.

Men innan vi körde bana i slutet så tränade vi på olika hinder kombinationer. Ronja har verkligen fattat namnen på de olika hindrena. Hon bara kutar på och tar hindrena som jag skickar henne på. Det enda som vi fortfarande har lite svårt med är slalom, gungbrädan och säcken ibland. Men det är bara ibland inte varenda gång. Idag så tränade vi inte på gungbrädan alls. Sen så igenom säcken utan problem två ggr. Sen var det slalom den sprang hon förbi ett par gånger sen tog hon alla pinnar en gång sen hittade hon öppningen direkt och missade resten. Hon vill att jag ska visa hur hon ska gå i slalom fast jag vill att hon ska ta hindret själv.

Nu ligger min lilla stjärna och sover gott på rygg och det är hon väl värd. Nu ska hon få vila och bara njuta av livet. Imorgon så ska vi åka till stallet och jag ska rida Pinnen.

Nu ska jag mysa i soffan innan jag ska sova.

Angie
2009-10-13 @ 21:25:09
URL: http://www.angiescorner.webs.com/

Halloy !

Sorry, att jag inte varit inne här på ett tag !

Slalomet kommer ni nog fixa snart ska du se :)



Du måste nog fixa de ljusrosa länkarna härinne...såg knappt var jag skulle kommentera nånstans ooops

Ha det gott och glöm inte att kommentera när du går in på vår sida ;)

Kram ! //Angie.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0