blankt

Hemma igen efter ännu en fullbokad dag jag börjar få rutin på dessa dagar. Idag så vart det först en sväng förbi Plåtbyn med några pärmar sen åkte jag till praktiken där jag va mellan kl 8.30-15.30. Idag va jag otroligt trött fråga mig inte varför för nu är jag pigg igen. Jag har funderat hela dagen på vad jag ska hitta på för fenomen att diskutera med barnen. Min handledare ville att jag skulle skriva en planering hur jag ska genomföra uppgiften. Så varför sitter jag här och skriver blogg hmmm ja för att jag har alldeles för mycket tankar i mitt huvud . Jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Mitt lilla huvud ska inte gå på högvarv hela tiden jag mår inte bra av det. Idag så sa de till mig igen att jag ska inte ha praktik jag ska arbete i förra veckan så hörde jag samma sak fast av en annan. Kul att man är eftertraktad men jag måste ju påminna mig om att jag började skolan för att min situation blev ohållbar då det inte fanns några jobb. Jag går ju i skolan för att jag ska kunna få ett fast jobb i framtiden. 

Nu på kvällen har jag Ronja, syrran och Wixy varit och tränat agility på hundklubben. Jag fick en massa bra tips angående att Ronja gärna tjuvstartar innan hon får startkommando. Jag fick även vara lite aspirant fast jag egenligen ska vara det imorgon istället. Jag fick även stå i kiosken hihi det va inte speciellt svårt jag har ju faktiskt arbetat i kiosk förut hehe fast det va ju 8 år sedan nu. Men jag har ju arbetat i kassa på färgaffären också men det är ju data som talar om allt.

Nä nu får jag ta och skriva ner min lilla planering innan jag somnar vid datan-

SEE YA!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0