Rubriklöst!!

Ikväll är det äntligen dags att börja på agilityn jag har saknat det så jisses. Ikväll är det Mayas tur att få träna i onsdags förra veckan så va vi ute på hundklubben och plockade fram agility hindrena. Imorgon är det Ronjas tur att få träna och tillsammans med Ronja så ska syrran träna med Wixy så det är full fart hela tiden. Idag är det också första dagen på praktiken och tiden går som vanligt supersnabbt. Jag har fått en samma uppgifter som jag ska göra så det är väl bara att sätta igång men först så har jag en massa andra saker som jag måste göra så som vanligt så hinner jag nog inte sova speciellt mycket för på onsdag ska jag har min planering klar och då ska jag även ha min första samling med 06+07or totalt är det 5 stycken barn som jag ska underhålla med nått vettigt i max 20 minuter. Jag har funderingar på en massa räkneramsor och sånger för att se hur mycket de egentligen kan. Herregud va sjutton kan jag då?? Nå ja mer än kaos kan det ju iaf inte bli haha....

Nähepp nu ska jag ta och pallra mig ut till poolen och dammsuga den innan jag och Maya ska iväg.

SEE YAA!!

Tessan
2010-04-27 @ 07:37:56
URL: http://tessanl.bloggsida.se/

Som mamma till en 06:a kan jag ge dej ett tips, och det är rörelselekar/sånger! Jag har svårt att tänka mej att Simon sitter still i 15-20min.

Camilla
2010-04-27 @ 16:16:47
URL: http://camillasss.blogg.se/

tack för tipset




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0