Oj då!!

Det va visst nästan 2 veckor sen jag bloggade inte bra det. Mina tankar är så gott som översvämmande så jag har lite svårt att sortera dom just nu. Jag har varit på roadtrip till södra Skåne i slutet av Juli/början av Augusti men det kommer jag skriva om i ett separat inlägg senare med bilder. Just nu får ni nöja er med detta. Jag jobbar fortfarande idag och imorgon innan jag får 4 dagar ledigt. Så min energi nivå är inte på topp heller jag har nu jobbat 6 dagar i rad. Nu blir det lite bilder från sommaren håll till godo så länge.


Ute på Ön och våran vackra båt Otilia(segelbåten) jag lekte med zoom funktionen.


Moppens mätare nådde 199999


Detta var man bara tvungen att fota när mätaren slog över till 200000.


Jag var och klippte mig i början av sommaren


Jag och Maya va på kursavslutning med agilityn här är vi i skogen och dessa 2 hundar ska få testa på att gå blodspår. Maya fick testa på personsök som hon var en naturbegåvning i.


Jag har fått en pool som sett ut så här till att...


Bli så här på under en vecka


Jag och hundarna har varit ute på promenad


Då fotade jag det här.


Den 14 juli fyllde lilla Tiger 9år


Jag har varit i stallet också och sett E:s nya "jobb" P-G

Detta var allt för stunden resten kommer i nästa inlägg

SEE YA!!!
Emma
2010-08-09 @ 17:45:07
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Fina bilder! Speciellt den sista ;)

Camilla
2010-08-11 @ 00:26:40
URL: http://camillasss.blogg.se/

Tack Emma:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0