Bloggpaus

Just nu har jag inte lust att blogga som ni kanske har märkt.

Jag har haft praktik vilket betyder att jag har haft huvudet fullt med andra saker. Utmaningen blev inte avslutad jag halkade i trappen så jag blev totalt mörbultad i ryggen. Jag har även fått gå till kiropraktorn eftersom jag efter halkningen blev jättekonstig i ena benet. Det visade sig att mitt bäcken hade blivit förskjutet så mitt ena ben va 2 cm kortare än det andra. Nu 4 veckor efter olyckan så börjar jag bli normal igen. Just nu är jag förkyld och har sedan 1,5 vecka inte haft nån röst. Enligt vårdcentralen så är det normalt och jag ska bara dricka varmt honungsvatten så blir det bra. 1177 tyckte att jag skulle få en tid till vårdcentralen så de fick titta på det eftersom att det hade varit så länge. Så just nu är jag inte speciellt glad på vårdcentralen. Samma sak va det när jag ringde angående att jag hade halkat i trappen då skulle jag boka tid med en sjukgymnast som enligt vc hade såååååå lång väntelista. Därav att jag istället bokade tid med en kiropraktor visst det kostar lite extra men va fan då får man iaf hjälp direkt.

Jag kan bjuda på lite bilder så har ni nått att titta på tills jag orkar blogga igen.






Just nu så sover vi igenom vintern och hoppas på att nästa år leder till nått roligare.

Jag återkommer när jag har lust och ork.

SEE YA!!!
Emma
2010-12-14 @ 17:55:18
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Krya på dej! Saknar dej!

jessi
2010-12-17 @ 11:33:52
URL: http://jessisplace.blogg.se/

sv: det var konstigt! ja ska ta mig en titt på det. du kan väl skicka över lösenordet för det minns jag inte.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0