Redan tisdag!!

Herregud va tiden går fort trots att man inte gör nått speciellt. Hela dagen igår så satt jag och pluggade PRA3(namnet på arbetet) jag hade börjat lite smått under mina VFU veckor men igår så skrev jag äntligen klart den. Sen svängde jag ihop grupparbetet som en annan i gruppen hade fixat nästan klart. Sen va det sovdags trött som man va eller innan det va dags att sova så tittade jag på Vampire diaries och jag är fast jäklar vilken bra serie.

Idag så har jag varit i skolan och jobbat med grupparbetet mellan 10-14. Det va lite läskigt att åka bussen in till stan för i helgen så åkte en Torshälla buss i diket. Det gick bra idag fast det gick fasiken inte snabbt. Jag kom fram ca 10 min försent men jag va hel iaf så jag är nöjd ändå.

Nu sen jag kommit hem så har jag inte gjort mycket alls jag har satt in bilder i våran Power point presentation men mycke mer än så har jag inte gjort. Det har varit den vanliga sysslan kolla på alla bloggfavoriter och sen bott på Facebook. Jag va ute med Ronja en kortis men hon ville bara in igen.

Nä nu ska har ta och plugga på min redovisning imorgon för jag har ingen aning om vad jag ska säga där.

Wish me luck

SEE YA!!!
Emma
2010-02-26 @ 21:23:38
URL: http://emmapalmqvist.bloggsida.se

Lycka till :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0