Torsdag 25/2

Herregud va tiden går fort va gör man av all tid??

Min tid går åt av att plugga och umgås med min familj. Övrig tid så försöker jag hinna med hemmet och mig själv. Jag gillar att ha mycket att göra jag håller på tycker jag hela tiden. Som idag så har jag inte varit hemma sen kl 06.50 imorse. Idag har jag varit i Västerås på högskolan och redovisat vårat grupparbete. Jag tyckte att det gick bra trots lite datakrångel innan vi kunde komma igång. Idag va även första dagen som lilla Mini(min nya laptop) fick följa med till skolan. Jag fick den igår nämligen av mina underbart snälla föräldrar. De tyckte att jag förtjänade  en laptop för att jag kämpar på med skolan.

Igår va det också redovisning men då va vi i våra basgrupper så det va inte så nervöst. Vi fick igång en bra diskussion och vi hade alla upplevt olika saker. Både bra och dåliga. Så nu har man gjort en tredjedel av PMt(TEN1) riktigt skönt att man skrev PRA3 i PMt form direkt för så har man en massa gratis till TEN1. Så nu har man en massa skolarbete tills på torsdag morgon för så måste tentan vara inlämnad. Sen har jag 2 böcker som jag måste ta mig igenom tills veckan efter v 10 alltså. Jag hoppas att böckerna ligger i postfacket hemma så att man kan börja så snabbt man är klar med TEN1. Fan det blir nog inget sportlov som jag hade trott att jag skulle få. Eftersom att min skola ligger i Västerås så har jag sportlov vecka 9 och inte vecka 8 som de som läser i Eskilstuna har.

Livet är inte rättvist....nä nu ska jag ta en kopp kaffe till innan jag ska gå hem för fasiken va trött jag är...
Sov så gott mina kära läsare

SEE YA!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0