Nu var det ett tag sen...

...jag bloggade igen. Men jag har haft väldigt mycket att göra och jag har inte orkat att blogga. Men det har hänt en hel del. Förra veckan så fick jag jobba 3 dagar med att städa på en förskola här i lilla Torshälla. Sen har jag även varit i skolan och även haft en reflektion som jag skrivit.



Såklart har jag även varit och tittat på kompisarna som har tränat hoppning i torsdags. De va väldigt duktiga som vanligt och de va som vanligt kul att titta på och se hur duktiga de är.



I lördags så va jag uppe på ridskolan och tittade på ena kompisen som tävlade sina 2 hästar. Jag kom dit precis innan hon skulle starta sin första häst. Hon klarade sig med båda hästarna och eftersom att hon köpt ny häst så va det första tävlingen på henne så va de extra duktiga. De va Clearround-hoppning så de fick rosett för varje runda som de klarade och hon startade 2 ggr per häst så de fick alltså 4 rosett total.







Igår så va jag hemma hos mina föräldrar och tvättade lite tvätt och senare på kvällen så höll pappa och brorsorna på att röja plåtar från poolen.

Nä nu vill andra låna Mini så vi ses senare

SEE YA!!
Emma
2010-03-30 @ 20:14:18
URL: http://emmapalmqvist.bloggsida.se

Fina bilder :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0