Jag lever...

...men jag har fortfarande lite mycket att göra och sen har jag lite bloggtorka.

Jag lovade ju att skärpa mig men jag har ju inte hållit vad jag lovat hittills så förlåt mig så mycket.

Just nu sitter jag i skolan med min nya grupp 3 vi består av halva gamla grupp 3 plus en till så vi är numera 4 stycken i grupp 3. Okej lite krångligt kanske men mina klasskamratet fattar iaf och det är det viktigaste. Vi håller på att skriva ett grupparbete om barns fria tid när det gäller datorer och tv vanor. Rätt intressant arbete men det är också tidskrävande. Förövrigt så känner jag verkligen att jag behöver sommarlov. Det verkar som att jag ska jobba men jag har fortfarande inte fått något schema för sommaren så planera kan jag ju inte göra. Det enda jag vet är att jag är ledig vecka 29 och 30 då min arbetsplats har sommarstängt och att jag ska vara hund/katt/hus/pool vakt i sommar. Vilket är precis samma som jag var förra året. Jag har verkligen saknat mitt vanliga sommarjobb för jag gillar tiderna man arbetar. Det enda negativa är att man kan få jobba på midsommar men å andra sidan så tjänar man en jäkla massa pengar på att arbeta då så det är okej.

För Ronja går det jättebra på agilityn förutom att hon blivit helvild. Både slalom och gungan funkar superbra förut så vågade hon inte gå gungan men nu funkar det bra. Slalom har hon börjat förstå att hon ska gå men det enda är att hon blir så frukansvärt arg på mig. Hon både skäller ut mig och försöker bita migoch min tränare fattar inte heller vad som tagit åt min lilla Ronja. Men duktig är hon när hon väl håller tyst och lyssnar på mig.

Igår började jag äntligen trimma Ronja så nu är hon halvkorthårig för jag hann inte göra henne riktigt klar igår för vi var ju på hundklubben igår igen. Det känns som att jag inte bor hemma hos mig längre jag är ju aldrig hemma eller jo jag sover ju hemma men mer än så är det ju inte. Jag har inte bestämt om jag ska adressändra så att jag bor på skolan eller på hundklubben jag har svårt att bestämma mig för vart jag är mest.

Nä nu har jag skrivit tillräckligt och rasten är slut. Om ca en timme ska jag och resten av gruppen in på handledning med läraren. Sen ska vi få åka hem och få helg från skolan i Västerås iaf haha men inte skolan i Eskilstuna för dit ska jag imorgon. Suck tar detta aldrig slut.

SEE YA!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0