Gott nytt år!!

Vill önska alla trogna läsare Gott slut och Gott nytt år. Det kommer en sammanfattning över 2011 i ett senare inlägg. Just nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 18 då jag ska bli upphämtad och sen åka och fira nyår med mina trogna vänner som jag haft i många år nu. Mitt 2011 har varit så perfekt som med bara kan bli jag har levt i nuet och tagit en dag i taget och gjort det bästa av varje dag. Såklart har det varit lite upp och ner men allt har varit så superbra som det bara kan ha varit just vi de tillfällena.
Wotis hälsar Gott Nytt år!!

Nu ska jag sätta i öronpropparna och bege mig ut i kylan bland alla hemska fyrverkerier för att möta upp bilen.

Våga vägra fyrverkerier jag är såå jäkla skotträdd och jag hatar alla jävla idioter som skjuter fyrverkerier på fel tid och skadar både natur och skrämmer alla djuren inkl mig. Om man nu ska skjuta fyrverkerier så faaan städa efter er och skjut vid midnatt och inte innan.

Vi ses nästa år!!
XOXO
Jessica
2012-01-05 @ 22:16:43
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Svar på kommentar:



Okej vad tråkigt.



Varsegod "tant Camilla" ;)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0