Rubrik!!

Alltid lika svårt att komma på en vettig rubrik men det är ju inte hela världen.
Dagarna tuffar på trots brist på snö och nått vettigt att göra. Min jul har varit alldeles underbar jag fick det jag önskade en bok Halvblod skriven av Sofie Trinh Johansson boken är relativt nyutgiven och handlar om:

Aveline Johansson, 22 år, lever med ett hjärta skört som glas. Det stillasittande livet har gjort henne till en enstöring som umgås mer med rollkaraktärerna i sina böcker än med verkliga vänner. Men efter att ha råkat höra ett samtal mellan sina föräldrar, ett samtal hon vet att hon aldrig borde hört, förändras hela livet. Plötsligt befinner hon sig på flykt med den enda personen som vet vem och vad hon egentligen är. Men kan hon lita på Billy? Eller är hon i större fara med än utan honom?
"Halvblod" är den första delen i en vampyrtrilogi, som tar med dig på en hisnande resa mellan gott och ont. Men vad är egentligen vad?
"Jag älskar hur Sofie Johansson suddar vid gränserna för gott och ont och hur Aveline tillåts gå över dem vid upprepade tillfällen."
Aveline Johansson, 22 år, lever med ett hjärta skört som glas. Det stillasittande livet har gjort henne till en enstöring som umgås mer med rollkaraktärerna i sina böcker än med verkliga vänner. Men efter att ha råkat höra ett samtal mellan sina föräldrar, ett samtal hon vet att hon aldrig borde hört, förändras hela livet. Plötsligt befinner hon sig på flykt med den enda personen som vet vem och vad hon egentligen är. Men kan hon lita på Billy? Eller är hon i större fara med än utan honom?

"Halvblod" är den första delen i en vampyrtrilogi, som tar med dig på en hisnande resa mellan gott och ont. Men vad är egentligen vad?

"Jag älskar hur Sofie Johansson suddar vid gränserna för gott och ont och hur Aveline tillåts gå över dem vid upprepade tillfällen."
Aveline Johansson, 22 år, lever med ett hjärta skört som glas. Det stillasittande livet har gjort henne till en enstöring som umgås mer med rollkaraktärerna i sina böcker än med verkliga vänner. Men efter att ha råkat höra ett samtal mellan sina föräldrar, ett samtal hon vet att hon aldrig borde hört, förändras hela livet. Plötsligt befinner hon sig på flykt med den enda personen som vet vem och vad hon egentligen är. Men kan hon lita på Billy? Eller är hon i större fara med än utan honom?
"Halvblod" är den första delen i en vampyrtrilogi, som tar med dig på en hisnande resa mellan gott och ont. Men vad är egentligen vad?
"Jag älskar hur Sofie Johansson suddar vid gränserna för gott och ont och hur Aveline tillåts gå över dem vid upprepade tillfällen."
www.adlibris.se

Jag hoppas att boken är lika bra som alla säger men innan jag kan börja läsa den så måste jag läsa klart Breaking dawn. Jag var tvungen att läsa den eftersom att första halvan av boken kom upp på bioduken sen så för att slippa vänta på att se slutet av boken på bioduken nästa år så läser jag slutet nu. Jag väntar med spänning på sista och avslutande delen av triologin.

Älskade lilla Ronja!!

Den andra julklappen jag fick var en kluring i trä som jag bråkade med hela julafton haha till slut fick jag ihop den efter många svordomar haha.
Den sista julklappen jag fick var en värmefilt som jag kommer använda ofta till min stela rygg. Filten är sååå skön att ligga på en stund innan det är dags att sova.

Till sist kan jag tillägga att Wotis mår bra och han har just nu lite halv viloperiod eftersom att jag inte gillar höst och vinter speciellt mycket. Men han hålls igång med lite små korta ridturer några gånger i veckan.

Blöt häst efter en av våra ridturer

Nu blir det inte mer idag men imorgon är en annan dag vem vet det kanske kommer ett nytt inlägg redan imorgon. Om jag inte hellre umgås med ett 2000-bitars pussel som vi började med på julafton. Just nu är det himmel och gräsmatta kvar och det är 2/3 delar av hela pusslet. Jag ska ta och fota pusslet imorgon så ni förstår vad jag menar.

Until next time
XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0