Det är mycket nu!!!

Mycket i skolan just nu jag känner mig väldigt stressad över min situation. Innan sommaren ska jag skriva en hemtenta på 5 sidor tillsammans med en kompis samt skriva en argumentarande text innehållande ca 200ord. Sen ska jag även skriva en salstenta(omtenta) med en massa nyckelbegrepp som jag ska koppla till varandra samt skriva ett fall som förklarar hur begreppen hör ihop. Som om inte det vore nog så ska jag redovisa ett projekt arbete tillsammans med en grupp vi har idag skrivit klart sammanfattningen på. Sen ska jag hinna med att läsa en text som jag ska opponera på som jag sedan ska sitta och prata om en halvtimme och få frågor på min text som den andra personen läser.

FAAN va jag längtar till den 10 juni när allt är över.
Emma
2011-05-26 @ 23:00:44
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Kämpa på din stackare!

Alexandra Helander
2011-06-01 @ 14:27:32
URL: http://alexandrahelander.blogg.se/

Vad häner den 10 juni?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0