PRO1 ur världen och EXA1 är klar och inlämnad!!

Fy sjutton va skönt det är att ha både grejerna i Estetiska lärprocesser redovisade och inlämnad. Igår redovisade vi vårat grupparbete PRO1 det gick toppenbra. Lärarna var väldigt kritiska men våran grupp klarade oss utan att känna oss nedtryckta i skorna. Jag tyckte synd om vissa grupper lärarna va inte snälla och det va de inte förberedda på. Jag och mina klasskamrater från LLU har haft dom tidigare så vi visste vad lärarna va ute efter och de som inte läst LLU var inte förberedda på det. Jag har även skrivit och utfört 2 tentor i estetik och estetiska lärprocesser så jag vet vad det är. Böckerna som vi har i den här kursen är totalt värdelösa jämfört med de vi hade i förra kursen. EXA1 skrev jag och kompisen klart idag vi passade även på att lämna in den idag. Så nu är det bara 3 tentor kvar att göra innan sommarlovet. En tenta ska bara redovisas men jag ska hinna med att läsa och göra frågor om min samtalspartners arbete också samt så ska jag kunna koppla mitt arbete det till litteraturen. Så nästa vecka blir tung men jag ska försöka att få klart TEN3 som är en argumenterande hemtenta klar innan helgen så jag kan fokusera på TEN1 en salstenta som jag ska göra på tisdag. Jag är glad att jag inte har några fler föreläsningar iaf. Tyvärr kan jag inte jobba nått nu när jag har så himla mycket i skolan. På eftermiddagen ska jag försöka få till en träff med min samtalspartner så vi kan förbereda oss inför redovisningen på torsdag eftermiddag. På fredag 10 juni så ska TEN3 vara helt klar så om jag får klart den redan den här veckan så är jag fri efter torsdagens redovisning.

För övrigt så mår jag rätt dåligt av all stress just nu. Brist på pengar gör det inte bättre heller. Wotis är på bete så han har det bra iaf och jag får mer tid över till att skriva tentorna. Jag behöver miljöombyte just nu men jag kan inte åka långt hemifrån men jag vet inte vart jag vill åka heller. Jag är bara less på att sitta i min lägehet och häcka jag vill bort från allt.

Ne nu ska jag sluta gnälla och ni ska få se bilder istället

Min älskade Ronja


Min fina Wotis som efter 3 månader slit äntligen ser ut som sig själv igen


Mammas fina rhododendron buske som blommar så vackert.

Nu är det dags att sova imorgon är en ny dag med nya möjligheter

SEE YA!!
Tessan
2011-06-11 @ 18:57:56

Måste säga att vi var jävligt duktiga som fick ihop EXA1 trots värdelös litteratur!



(du får säga mitt namn på bloggen om du vill, det gör mej inget)

Jessica
2011-08-18 @ 23:00:05
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Naw visst är han? :)

Tack för kommentaren Camilla, jag uppskattar den mycket!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0