Skolan!!

Det är jättemycket i skolan just nu jag vet inte riktigt vart jag ska börja så just nu är det rätt så stressigt. Jag ska göra typ bokrecension i matten där jag svarar på 9 frågor jag vet inte hur lång den ska vara. Sen håller jag och 2 till på att göra ett grupp arbete men det går tungt just nu då det är andra saker som måste göras och lämnas in innan. I matten ska vi också göra ett grupp arbete och det är ungefärså mycket som jag fattat. För det är otroligt rörigt grupparbetet i matten vet vi inte ens vilket ämne vi ska skriva om och det är ett enskilt arbete och samtidigt ett grupparbete. Jag fattar ingenting vi ska även ut på våra VFU platser och göra någonting men som sagt vi vet inte ämnet än.
Jag har även just gjort klart min komplettering som jag fick på förra hemtentan jag fick en total blackout och glömde reflektera litteraturen i avsnittet avslutande reflektionen. Lite pinsamt är det för det vet jag ju att jag ska göra. Men i samma veva som den skulle lämnas in så var det väldigt stressigt med allt annat. Nu känns det mycket bättre även om det är mycket att göra med skolan.
I morgon skulle vi ha suttit och jobba med PRO1 men det var bara jag som läst på och en ville vara hemma och kurera sig så jag bestämde att vi skulle plugga hemifrån istället. Så imorgon ska jag skriva klart bokrecensionen och påbörja PRO1 den delen som jag fick ansvar för alltså. Jag måste även ta och fortsätta med städandet i lägenheten under veckan det är inte lång tid kvar för mig innan jag blir 30. Men det får jag fixa efter att bokrecensionen är klar samt att jag lämnat in kompletteringen som bara ska skrivas ut och lämnas på postlådan och det fixar jag imorgon också.
Imorgon ska jag till stallet tidig eftermiddag och rida Wotis när det är ljust han behöver träna att galoppera igen sista tiden har det bara varit skritt och trav och becksvart mörker så vi passar på att rida de dagarna som jag kan rida när det är ljust och sen får han vila när jag har långa dagar i skolan och inte kan motionera Wotis när det är ljust. Jag måste även boka in dagar när jag longerar honom på stallplanen så han får jobba sina svaga sidor. Han orkar inte galoppera i höger galopp när jag rider utan han tar endast vänster galopp och orkar inte med att jag svänger honom i galopp än. Så vi har lite att jobba med i vinter så han är redo till våren.

Nu är det tack och godnatt för min del det är en dag imorgon också.

Until next time
XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0