Skola skola skola!!!

Just nu finns det inte tid för så mycket mer än bara skola. Jag går ju näst sista terminen på lärarprogrammet så det är verkligen all in just nu. Allt annat får vänta nu när jag snart är klar i skolan. Jag har fått ännu mer hjälp med Wotis och det är hans förra ägare/medryttare som har börjat ta hand om honom igen. Det är lite konstigt att inte behöva åka ut till han varje dag längre men jag är väl en hönsmamma till honom så jag får tvinga mig själv att lita på andra. Jag behöver mina hästfria dagar för att hinna med skolan. Ni kanske tänker hur kan jag låta nu 4 personer ta hand om Wotis men jag tänker så här att Wotis välmående går först och han gillar att bli ompysslad och han gillar alla som tar hand om honom så varför inte ha fler personer. 2 medryttare har Wotis samma dag eller ja de rider varannan vecka och sen är det jag och hans förra ägare som har hand om honom också. Den här veckan så har jag honom bara 3 dagar helt galet haha vi får väl se om jag åket dit iaf för att se till honom.

Nu ska jag sova för imorgon ska jag till skolan och ha matte föreläsning i huvudräkning i addition och substraktion. Jag vet inte hur jag ska kunna stå ut med det totalt värdelöst jag kan redan det mesta men jag ska ge det en chans.

SEE YA!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0