Trodde man sett allt!!

Alla bilder kommer från google sökning det som jag sökte på var hackamore bett kombination


Detta var inte nått som fick det att kännas bra i magen nosdelen består av gummiklätt cykelkedja

Denna kan man köpa på Hööks och ärligt talat så har jag aldrig fattat hur det ska bli tryck på nosen eftersom att den är ledat. Det som det kan bli är att det blir tryck av kedjan och om den är löst satt så kommer kindkedje öglan att trycka ut nosdelen. Ja vad ska man säga??

Hmmmm hade man inte problem innan så lär det inte bli bättre

Skulle denna vara bättre skulle inte tro det stackars djur

Denna var nog det värsta som jag kunde hitta. Cykelkedja över nosryggen tvinnat bett i minnen som har hissfunktion samt smal kindkedja.

Folk klagar på pessoa som för övrig är ett godkänt tävlingsbett jag hoppas verkligen att dessa skräckexempel inte säljs längre. Rent djurplågeri enligt mig

Until next time
XOXO

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0