Arnika från Alyose!!

Nu har den äntligen kommit eller ja den kom i förrgår och första gången jag använde den var igår. 

Jag gjorde en lösning i den här flaskan och noggrann som jag är så skrev jag på flaskan exakt vad det är i den så att det inte blir fel av misstag. Wotis har på sig denna under bandagen varje dag nu ett tag framöver för att han ska bli av med sina svullna ben. Han har som sagt haft detta problem så länge jag kan minnas så jag drar inga paralleller till att det beror på att han är barfota. 
 
Hans muskler i ryggen är avslappnade mot förut så de var spända och han svullnade i ryggen så fort han blev kall. Inget sånt har jag noterat nu fast jag är fortfarande extra försiktig med att han ska bli för kall på ryggen. Eftersom att han haft problem tidigare med just ryggen.
 
Hästarna har nu fått på sig täcken inne och ute eller ja Wotis ska ha täcke inne men ute kan han vara utan om det är bra väder annars ska han ha regntäcke vid regn. Wotis är inte märkbart störd av regnet men han har fällt ett tag nu samt att de skitar ner sig rätt rejält i hagen och man har ju inte lust att skrubba häst varje dag inte.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0