Idag är min häst jäkligt billig usch mer o...

Idag är min häst jäkligt billig usch mer om våran vansinnes ridtur kommer senare ikväll. Det var så illa att jag var tvungen att hoppa av för att få stopp på honom. Misstänker att han känner att han är stark igen nu när han inte han ont längre så då kan man härja med din ryttare igen.

Jessica
2012-01-31 @ 20:25:17
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Svar på kommentar:

Okej, jag läste....



Jag och Jenny var även och red en stund på åkern för våra hästar blev "lite" rädda och hoppade ut där. Sedan fick de även några ryck när vi skulle nerför Skensta backen, fy fy!



Kram

Jessica
2012-01-31 @ 20:32:06
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Svar på kommentar:

Fy skäms Camilla, går du bakom ryggen på mig för att flörta med Stitch? :O



Haha nej jag skojade bara, du får pussa han så mycket du vill!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0