Wotis sår ser jättebra ut!!

Idag fick Wotis gå upp till parkeringen och bli borstad och få såret kollat. Han var inte märkbart öm han gick före mig och klev på rätt bra. Han tar fortfarande rätt så korta steg tycker jag.
Fin killen passar på att klia sig när han blev av med overallen. Ser ni repan på magen??
Titta på hans söta små hovar han var jättelugn när jag borstade honom.
Närmare bild på såret efter att jag spolat det med sårtvätt. Svullnaden i virveln är mycket mindre idag men han är fortfarande irriterad av det.men det är ju bara en dag gammalt.
 
Nu åker jag till Gotland över helgen. Jag ska försöka att lägga ut ett inlägg varje dag men det kommer inte handla om Wotis utan om Carolina och hennes dotter som jag äntligen ska få träffa.
 
Until next time
XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0