Bloggtorka!!

Just nu har jag lite bloggtorka jag kämpar på med Wotis han visar fortfarande på lite urfrekningar när han vill efter nån men jag fortsätter att kämpa vidare. Sist vi ser så kunde han till och med stanna och beta på vägen hem. Sen vart vi omridna av en annan häst som travade och då slog det slint. Men jag styrde upp han på en sidoväg så han stannade då kunde jag hoppa av och lugna han. Sen efter en stund kunde jag hoppa upp på han igen :D Förra gången han gjorde samma grej så gick han inte ner i varv förrän jag kom hem. Det har blivit stor skillnad på kort tid nu kan det bara gå framåt.
Jessica
2012-05-31 @ 20:05:13
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Svar:

Jadå det är bara att komma förbi ;)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0