Wotis idag!!

Idag fick Wotis följa med mig när jag skulle tömma skottkärran. Han fick inte gå ut på rampen men han fick följa med lös och sen vänta medans jag tömde skottkärran.
Eftersom jag inte riktigt vet om han följer med eller inte så satt jag på han en massa reflexer om han skulle få för sig att ta en promenad på vägen eller nått. Han var inte alls intresserad av att gå iväg nånstans för gräset var enligt honom supergott.
Wotis följde inte med mig in han hittade gräs utanför dörren till stallet.
 
Jag var ju även ute och fotade hans ögon så då fick han också beta lite när jag passade på att fota honom.
Som ni ser så är han just nu rätt så tunn vilket beror på att han har en massa mask men det är han nu avmaskad för så nu kan allt bara bli bättre. Stackars häst jag som trodde att vårens avmaskning tog bort det men nej så var det inte alls.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0