Slött idag!!

Idag var det ju tänkt att jag ev skulle ut med Wotan en sväng men NEJ jag kände inte för det alls idag. Det vart lite borstning och fotning av hovarna istället. Jag har mina upp och ner dagar och då funkar det inte att göra som man planerat jag måste gå efter min dagsform. Jag skiter i om vädret är bra eller dåligt känner jag för att rida så gör jag det. Jag kan ju ha planer men känner jag att det ändå kommer att bli pannkaka så varför ens pröva. Livet är för kort för att göra nått man inte vill. Så varför klaga när man kan njuta lev livet nu istället för att planera er till döds. Såna som är maniska på att planera har jag bara lust att ge en bitchslap så de kommer på andra tankar!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0