Mobilbloggsproblem!!

Det är precis det jag har det går inte att ladda upp bilder via appen så därför haltar bloggen lite just nu. Känns lite trist att blogga när man inte får upp några bilder. 
Denna lilla blomma växer vid grinden till hästarnas skogshage så fint så :D Det finns en till men den är lite mindre alldeles bredvid där jag står och fotar bild på båda tror jag att jag har. Igår vart det tvättning av Wotis box jag fick nästan bort allt från väggarna. Jag ska ta och gå på lite mer med skurmedel när det torkat upp lite mer jag ska inte högtryckstvätta då utan då blir det med skurborste istället. Om en månad så kommer hästarna hem till stallet igen känns lite konstigt att sommaren nästan är slut nu. Men än så länge så har vi ju hela augusti att njuta av sommaren. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0