Badade hästar idag!!

Först ut var det Wotis som fick sig en dusch i det fina vädret.
Man kan ju säga att det var en liten kille som gillade duschen i solen efter ridpasset. Tänk att för förra året så var detta inte att tänka på då skulle han ha slitit ner kedjorna och dragit in i stallet till sin Carolina. Nu står han snällt och väntar på mig tills jag tar loss honom sen går han bredvid mig lös in till stallet. Han är så himla förändrad och det till det bättre. 
 
Sen var det lilla Nike tur att "bada" lite.
Hon var redan svettig sen ridlektionen innan och det vart inte bättre efter min ridlektion. Sötaste lilla Nike som är så himla söt och trevlig att rida. Hon har lite problem med huvudskakningar som verkar vara HSS liknande som blir värre nu på våren. Dock så försvinner det om man rider henne rätt och är stadig i handen och inte rör så mycket i tyglen. Kan ju vara nån nerv som ligger i kläm som stör och gör henne känslig. Hon är så långt ifrån Wotis man kan tänka sig enda likheten är väl att båda är bruna men sen är det inget mer. 
JennyM
2013-06-01 @ 01:54:18
URL: http://jmdressyr.se

Sv: Låter som att du kommer ha en väldigt bra sommar då :) Skönt att ha tillgång till ett så bra ställe att ha henne på!

Jag kan tänka mig att sälja båda för 300 men inte med frakt tyvärr :/

Svar: Ja det kommer vi verkligen ha. Jag kommer njuta av miljöbytet så mycket jag bara kan.
300kr + frakt låter bra vad ligger frakten på?
Camilla

Anonym
2013-06-01 @ 22:17:45

Varför fick du inte vara kvar hos samma bete som förra året??

Svar: Fanns ingen ledig hage till våra hästar tråkigt nog men det löste sig till det bättre. Nu kan vi utforska nya ridvägar i all oändlighet och hagen de ska vara i är superfin.
Camilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0