Tömkörning!!!

Idag vart det lite tömkörning för jag kände att det var bäst att passa på när underlaget är som det är. Jag tänker inte ut och tömköra när det är snö och is för då kommer jag åka skridskor efter Wotis. Jag glömde fota Wotis idag så det får bli en arkivbild istället från i somras.
Wotis var pigg idag och skrittade på som en galning men det är hans lilla egenhet när han tömkörs fortfarande. Men idag kunde han trava riktigt kort bakom Carolina som skrittade. Som han är nu så är han inte redo att sättas för vagn för han är alldeles för mycket och han lyssnar inte riktigt på mig och vill inte stanna.
För skojs skull så la jag in denna bild för att kunna jämföra lite nu och då denna bild är tagen för några dagar sen. Ser ni nån skillnad??? Vad jag kan se så är hans lansmärke borta nu iaf.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0