Livet!!

Min plan var att rida ut igår en sväng och passa på när det ar ljust. Men så blev det såklart inte jag spenderade hela dagen hos mina föräldrar först åkte jag och handlade mat med syrran sen vart det mecka med bilen med pappa. Nu har Spättan fått nytt bälte. Jag har bestämt mig för att byta bil till en starkare dragbil så jag inte behöver låna bil för att kunne köra Wotis. Vi får se vad jag hittar för bil men först ska lilla Spättan säljas hon är i fint skick hon ska bara få sig en inre rengöring för Ronja har satt hår lite varstans :D Nåväl att rida ut blev det inte jag kom till stallet halv åtta och då regnade det KUL ehhhh NEJ. Slutade med att jag bara borstade av Wotis och sen gjorde det nödvändiga sen åkte jag hem. Så jäkla surt att vara i stallet ensammen när man tänkt nått helt annat. Man tappar liksom lusten när man står där i mörkret och regnet. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0