Min efter-jobbet-syssla!!!

Min eftermiddag var nog i det tröttaste laget.Somnade en stund i sängen med lampan lysandes rakt in i ansiktet. Gick sen till mina föräldrar där min bil varit över dagen förutom då den var till verkstad för släckning av koder 2 kvar. Sen gick pappa an på bilen men gick bet på det :( Nästa steg är verkstad för felsökning billigt värre grrrr!!! Nåja jag fick låna pappas bil till stallet men Ronja fick inte följa med. Det blev en snabb sväng till stallet jag hade helt enkelt varken tid eller ork till nått mer avancerat. Väl tillbaka så var det knappt så jag orkade åka hem med bilen men nu är jag iaf hemma sen en stund tillbaka. Imorgon blir det nog heller inget avancerat för jag har annat inbokat på schemat.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0