Talande hästar!!

Att hästar kan prata är ingen nyhet iaf inte för mig och då menar jag inte att de pratar så som människor gör utan de talar med sitt kroppspråk. Jag har lagt mycket tid på att lära mig hur de pratar och se vad de vill. Jag är ännu inte fullärd men vissa saker säger hästarna VÄLDIGT tydligt. Idag var det Carolinas tur och det var med basta. 
Jag hade innan jag åkte till stallet fått meddelande av J att hon hade tänkt vissa saker och att Carolina kanske skulle tycka nått annat. Och JA Carolina tyckte helt klart nått annat haha. Carolina ska helt klart HALLÅ NI HAR GLÖMT NÅTT!!! Det hon krävde var påfyllt hönät men J sa att hon har hö på golvet och i nätet så hon kan äta av det i natt. Carolina tyckte inte att det var tillräckligt om man säger så fast hon åt av höet. Denna donna har sina egna åsikter och påpekar dom väldigt ofta. Det är svårt att lyssna på henne hela tiden och vara henne till lags.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0