Blev visst en oplanerad bloggpaus!!

Jag har haft massor att göra och det har gjort att bloggen fått en paus. Jag har knappt haft tid med Wotis heller då jag fixat med både lägenhet och bil. Känns som att jag inte gör annat än att jobba och ränna runt och sova just nu. Allt är bra med Wotis de är utan täcke ute sen en vecka tillbaka. Jag var lite orolig för Wotis känsliga rygg men han har inte visat nått så jag är så glad för hans skull. Båda hästarna fäller som galningar så de njuter av att kunna klia sig överallt och rulla sig i leran. Jag hoppas att jag får lite balans i min tillvaro snart annars blir jag nog galen. Jag är så trött så jag somnar i världens obekvämaste ställning i soffan så jag har sjukt ont i kroppen när jag vaknar. Jag sitter i min massage-stol flera ggr per dag så snart är nog den slutkörd. Anledningen till att jag fixat med både lägenhet och bil är för att jag ska flytta till större lägenhet och bilen ska säljas. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0