Ledig och förkyld

Japp nu är man äntligen ledig och vad blir man jo förkyld. Gud va surt det är jag är helt slut och orkar inte ta tag i det som jag planerat. Jag skulle ha badat Wixy idag och även måste jag ta och tvätta förnster+sätta upp nya gardiner men det orkar jag inte. Min nya plan är att inte göra mer än nödvändigt alltså äta och rasta Ronja.

Min fösta plan idag var att gå upp till apoteket för att handla nässpray. Suck det gick åt helvete för det var ju stängt det är ju tydligen röd dag idag så det var stängt. Ahhh kan dagen bli sämre ehhh nej så nu sitter man och är täppt som fan i näsan. Nu hoppas jag att det inte blir sämre då måste jag åka till apoteket i stan. Det har jag inte lust med alls.

Ronjas mysko sovstil häromdagen.

Nu så ska jag sitta/ligga framför tvn ev datorn resten av dagen för mer orkar jag inte.

SEE YA!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0