Sommaren del 2

Här kommer äntligen resten av bilderna förlåt än en gång för dålig uppdatering inte bra jag lovar att skärpa mig.


Inte konstigt att hundarna skällde som bara den en morgon



Min blomma passade på att börja blomma när jag inte bodde hemma i lägenheten så då passade jag på att fota den så jag hade fotobevis på att den blommat. Jag kan ju tillägga att den blommar fortfarande.



Wixan utslagen efter en dag med ompyssling av mina 3 kusiner som jag passade en lördag. Vi hade superskoj och dagen bara försvann.



Gullungen



Maya sover som vanligt



Jag har varit och hälsat på Wotis syster och hennes barn flera gånger.



Jag har varit lägenhetsvakt åt T & R när dom var på husvagns semester då passade jag på att rädda livet på den här lilla Aloe Veran som deras sköldpadda smakat på.



Jag har badat många gånger i poolen senast igår.



Jag testade att göra amerikanska pancakes och dom vart supergoda.



Carolina kom äntligen hem


Maya fick se fåren för första gången och det va ett positivt möte.



3 sömntutor på rad


Wixan sover som aldrig förr


Wixan nybadad och nyfönad hon luktade sååå gott. Hon och Ronja skulle till T & R som va hundvakter när jag åkte till Skåne.

Efter det så åkte jag till Skåne rättare sagt Simrishamn och den historian kommer i nästa inlägg

SEE YA!!!
Emma
2010-08-21 @ 10:41:38
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Verkar som du har haft fullt upp :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0