En lista 18 december!!

Hittade listan på Yasumi's blogg

Namn:
Camilla
Födelsedag: 26 November
Hemstad: Torshälla
Ögonfärg: Blå/gröna
Hårfärg: Blond
Längd: 1.69
Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Skytten
Skostorlek: 39
Är dina föräldrar skilda: Nej
Rädslor: Gud vart ska man börja det finns alldeles för många

FAVORIT
Färg: Rosa & Svart
Mat: Hmmm det måste nog ändå vara mammas mat ändå
Sport: Ridsport om jag nu måste välja nån
Glass: Ben & Jerrys Cheesecake browies(som jag inte hittar i affären längre:( )
Godis: Salt lakrits
Affär: Haha jag är galen i Claes Ohlsson ja jag är ett prylfeak
Nummer: 45
Helgdag: Midsommar afton 
Årstid: Sommar
Radiostation: The Voice
Kroppsdel på motsatta könet: Jag fastnar mer för personligheter

VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig: Det får mina vänner avgöra
Vem får dig mest att skratta: Alla
Vem har du känt längst: Jenny A.
Vem är blygast: Vet inte
Bästa känslan: Kärlek
Värsta känslan: Sorgen
Vart vill du bo i framtiden: I ett hus på landet

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tänkt på självmord: Nej
Sovit utomhus: Ja om man räknar tält
Spytt i skolan: Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Ojojoj ja massor men kul va det
Sett en död människa: Nej tror inte att jag skulle klara av det heller
Ätit sushi: Nej
Varit på scen: Ja Showgöken på skolan sen många ggr i fyllan haha
Retats: Japp

DU
Svär: Hell yeah
Sjunger bra: Nej men det skiter jag i jag får poäng på sing star ändå haha
Duschar dagligen: Oftast men ibland fuskar jag :S
Vill gå på högskola/universitet: Ja jag går där nu 1,5år kvar
Vill gifta dig: Vet inte det är liksom bara ett papper men visst det är vackert så det skulle va därför då
Kommer överens med dina föräldrar: Ibland och ibland inte precis som det borde vare eller
Gillar åska: Usch nej inte alls
Spelar något instrument: Nej
Äger en ipod: Nej
Sover med gosedjur: Ja det skulle vara dom djuren som Ronja släpar dit i så fall
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: McDonald's eftersom jag inte ätit på Burger King nångång
Singeldate/gruppdate: Singeldate
Choklad/vanilj: Choklad <3
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Båda faktiskt
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Vet ej
Adidas/nike: Jag ser ingen skillnad
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: Döv

KAN DU
Gå ner i spagat
: Haha sluta skämta så där
Skriva med båda händerna: Nej det ser illa ut med vänster
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja 
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: I fyllan kan jag det mesta haha såå ne inte alls
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: Ronja(min hund
Du pratade i telefon med: Mickis
Du msnade med: Mickis
Du kramade: Ronja(min hund) 
Du skällde på: Ronja igen
Du sportade med: Räknas promenad med Mickis??

SENAST DU

Skrattade: Igår när Ronja fick tokspel ute
Grät: Nån vecka sen
Filmen du såg: Superman Returns
Tuggade tuggummi: Minns inte
Sjöng: Skrålade till Glee Cast låtar på Spotify

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 2 
Dricker du mjölk
: Bara mjölk i kaffet
Person du hatar mest: No comment
Är du ett hälsofreak: Haha drömma kan man ju
Vilket är det värsta vädret: Snöstorm
Lekte du med barbie som liten: Ja och min Barbie hade en massa hästar

SEE YA!!

Emma
2010-12-28 @ 18:21:46
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Rolig lista :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0