Liten update!!

Idag är jag på ett hemskt humör fråga mig inte varför men jag blir irriterad på allt och alla. Hoppas bara att jag inte får ett raseriutbrott på stackars lillbror senare ikväll. Jag sitter just nu hemma hos mina föräldrar och är väldigt lättretad. Helst skulle jag behöva vara hemma ensammen och inte träffa en enda skäl. Tyvärr går det inte då jag är här för att fira pappa.

Update: Jag fick nyss ett raseri utbrott på stackars lillebror S. Nä nu ska jag ta och gömma mig en stund innan alla kommer.

SEE YA!!
Tessan
2010-01-31 @ 15:20:59
URL: http://studerandemamman.blogg.se/

Hoppas du blir på bättre humör snart! <3

Camilla svarar
2010-01-31 @ 17:30:29
URL: http://camillasss.blogg.se/

Det lär inte hända ikväll just nu försöker jag bara hålla mig lugn och inte skrika på nån vilket jag gör så fort nån säger nått åt mig. Jag ska gå hem så fort vi firat pappa klart. Jag borde inte vara här för att jag gör är fel vilket jag också blir förbannad på. Ahhh jag blir förbannad bara av att skriva detta. Fan fan fan jag vill inte mer nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0