Utmaningen Vecka 5!!!

Skärmavbild 2010-09-10 kl. 17.42.20

  • Den här veckan ska du göra 1000 utfall. Med eller utan vikt, på marken eller med en fot på en bräda/stol/bosuboll
  • Ge minst en ärlig komplimang till någon i din omgivning varje dag.

Även vecka 5 bjuder på nya små, bonusutmaningar, såklart. De här utmaningarna helt och hållet frivilliga, vissa är enklare än andra och jag hoppas att ni försöker er på någon utav dem.

* Sockerfri. Välj bort allt vitt socker den här veckan. Hur strikt man vill vara får var och en avgöra själv, om man bara låter bli godis och bakelser, eller håller sig borta från allt där socker är tillagt.
* Affirmera. Skapa en egen affirmation och börja /avsluta dagen med den. Det kan vara alltifrån ”Idag kommer bli en perfekt dag” till ”Jag är snygg, stark och helt grym.” till ”Jag är perfekt, precis som jag är.” osv.
* Distanspass. Minst 20 kilometer under en och samma dag. Cyklar du, kan du dubbla för att utmana dig själv lite mer


Haha jag kan ju ärligt säga att den sockerfria utmaningen redan är krossad för den hade jag inte läst förrän nu haha. Jag får väl börjar from imorgon istället eller nått.

Nähepp nu är det dags att sova kanske.

Förresten så har jag införskaffat mig en yoga matta eller iaf en tunnare modell så nu kan jag göra plankan och jägarvilan utan att halka på golvet:D

See Ya!!

jessi
2010-11-02 @ 19:49:56
URL: http://jessisplace.blogg.se/

hur går det för dig med utamaningen?

jessica
2010-11-30 @ 21:24:57
URL: http://jessisplace.blogg.se/

det gjorde inte jag heller. jag skippade sista veckan.

Yasumi
2010-12-02 @ 22:12:05
URL: http://yasumi.blogg.se/

Klorin använder jag till det mesta..köket, badrummen, golven..ja till det mesta ^_^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0