Torsdags lista!!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad, trött och omotiverad
Favoritgodis: Saltlakrits i alla dess sorter
Är det nåt du absolut inte äter:
Kläder just nu: Jeans från Lindex och Linne från Zara
Musik just nu: 
Vad sa du senast:  Knäppa hund suck...
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 
Sommarplaner: Sommarjobba antagligen
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Måste man välja?? Jag gillar båda 
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Sol och värme 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Solskyddfaktor, mat och vatten
Spelar du nåt instrument:  Nepp men har spelat piano, flöjt och tvärflöjt när jag va mindre
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla 
Sparare eller slösare:  Hmmm just nu sparare
Bästa film:  Transformers 2 De besegrades hämnd
Tror på liv på andra planeter: Ja helt klart inte är vi de enda i hela universum
Älskar du henne/honom fortfarande: Kommer alltid ha en plats i mitt hjärta 
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Absolut
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Javisst
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja det tycker jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 räcker gott och väl
Bio eller promenad: Promenad för jag gillar inte popcorn stanken på bion;) men vissa filmer måste bara ses på bio först 
Är du kittlig: Ja på vissa ställen 
Snarkar du?: Ja det tror jag haha jag vet inte riktigt 
Stjärntecken?: Skytten
Rädd för insekter?: Nej dom är mest irriterande
Största svaghet: Envis  
Det här är jag bra på: Hmmm kan lite om mycket så jag vet inte 
Bästa bok?: Hela  Twilight sagan
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Flytta saker med tankekraft 
Vad vill du jobba som?: Förskollärare eller inom industrin
Chips, morötter eller godis?: Godis
Pizza eller hamburgare?: Det beror på vart som är köpta 
Skriver du dagbok?: Jag bloggar är det inte lite som att skriva dagbok?? Så ja det gör jag 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?: Ja vill tatuera mig men jag vet inte vad eller vart än så jag avvaktar. 
Stökigt eller välstädat?: Organiserat kaos är min melodi 
Gungar du på stolen?: Njae  
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: Kanske det skulle vara väldigt coolt
Vilken hand håller du gaffeln i?: Höger när jag äter till vardags men vänster på fina middagar 
Är du rädd för blod?: Nej
Saltar du på maten?: Nej inte mer än vanligt 
Gillar du att sjunga?: Ja, men inte när någon hör  
Anser du att du är stark?: Både ja och nej 
Brukar du sola?: Ja
Vad gör du om du får hicka?: Dricker en massa vatten 
Röker du?: Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark?: Nej
Har du en besatthet?: Ja lite fix idéer har man allt. Typ göra saker i rätt ordning ha jämt antal och att jag måste kolla en extra gång att kaffebryggaren är avstängd innan jag går hemifrån.

Listan har jag hittar på http://miamaki.blogg.se/ 

SEE YA!!
jessica
2010-09-25 @ 14:22:26
URL: http://jessisplace.blogg.se/

ja "lånar" listan av dig

Linnéa K
2010-09-30 @ 19:50:19
URL: http://zebranoid.blogspot.com

Jo, men de kommer sen. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0