22 april 2011

Gud vilken lång och härlig dag den började lite tidigt men gud va bra den har varit. Båda hästarna vart godkända "Malla" hade en superbra tid långt innanför gränsen och "Katten" lika så. Sen stannade vi kvar på banan och tittade en stund. Jag vart även bjuden på mat på stallbacken. Gud va kul det va att vara där igen jag har saknat banan faktiskt. Sen efter vi kommit hem med "Katten" så åkte jag och Jenny till Wotis och Jenny red honom på banan. Jag är fortfarande inte frisk från min förkylning och Jenny erbjöd sig att komma och rida honom och det TACKAR jag stort för. Han va som vanligt superduktig och bilder kommer jag fotade nämligen med Jennys systemkamera. Sen tillbaka till Jennys stall eftersom hon skulle träna hennes häst Nevada också. Nu är jag äntligen hemma med min påskgodis påse och kollar på film The Proposal igen.
GLAD PÅSK!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0