????

Jag har nu sett att jag har lite läsare kvar trots bloggpausen. Nu undrar jag vad ska jag skriva om vad gillar ni att jag skriver om?? Alla tips är bra tips för just nu känner jag att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om så det blir lite random om allt.

Jag har nyligen varit på min morfars begravning och det var väldigt omtumlande dels för att jag endast träffade honom en enda gång då vi inte veta var han funnits. Sen var det en massa nya släktingar som var där som vi aldrig sett förut. Saken blev ännu mer annolunda när prästen inte nämner att morfar hade ytterligare ett barn som han lärde känna på senare år. Situationen blev väldigt konstig men det var ändå något som jag kände var väldigt viktigt för mig att få ett avslut och att iaf en gång få se mina "nya" släktingar.

Döm av min förvåning när jag senare får vän förfrågningar på facebook från mina "nya" kusiner. Jag blev glad ända in i själen. Jag mindes inte ens vad de hette för det var så många på en gång. Jag trodde aldrig att jag skulle någonsin få se dom igen men nu kanske jag får göra det. Jag är sååå glad!! Undra om vi är lika om det är något som dom har som jag har ärvt från morfar. Känns väldigt konstigt att helt plötsligt ha en morfar när man under hela sin uppväxt inte haft någon att kalla morfar och nu finns han inte mer. R.I.P. morfar!!

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva men ge gärna tips på vad jag ska skriva om!! Kommentera massor så jag får många tips.

SEE YA!!!
Alexandra Helander
2011-08-27 @ 12:29:32
URL: http://alexandrahelander.bloggplatsen.se/

Jag tycker du ska skriva om din vardag och massor av bilder som hör till texten! :D

Camilla
2011-08-27 @ 18:48:17
URL: http://camillasss.blogg.se/

Okej tack för infon

Tessan
2011-09-02 @ 15:09:14

Skriv inte enbart om häst är min önskan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0