Lärarprogram böcker till salu!!

Böcker som jag har kvar till AU1

Dysthe, O, Det flerstämmiga klassrummet. - Lund: Studentlitteratur, 1996

Hargreaves, A, Läraren i kunskapssamhället - i osäkerhetens tidevarv. - Lund: Studentlitteratur, 2005

Lundgren & R. M. Hartman (2004) John Dewey- Individ, skola och samhälle - utbildningsfilosofiska texter. Stockholm: Natur & Kultur

Längsjö, E & Nilsson, I, Att möta och erövra skriftspråket. - Lund: Studentlitteratur, 2005

McCourt, F.(2007) Magistern. - Stockholm: Månpocket.

Strandberg, L, Vygotskij i praktiken - bland plugghästar och fusklappar. - Stockholm: Norstedts Akademiska, 2006

Böcker som jag har kvar som är till LLU2

Johansson, B & Johansson, E, Etiska möten i skolan. - Stockholm: Liber, 2003, 262 s

Torstensson- Ed, T, Barns livsvärld. - Lund: Studentlitteratur, 2003, 180 s

Böckerna säljs för 125kr styck men paket pris kan ordnas om intresse finns. Skriv en kommentar om du är intresserad kom ihåg att lämna emailadress så mailar jag övriga detaljer om betalning och fraktsätt. Böckerna kan levereras både till Eskilstuna och Västerås om böckerna måste skickas så tillkommer fraktkostnad på 50kr paket.

Emma
2011-02-02 @ 06:07:07
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Hur går det med skolan?

jessica
2011-02-13 @ 09:11:14
URL: http://jessisplace.nu

nej tyvärr är jag bara i västerås på fredag nästa vecka.

Sannie
2011-02-24 @ 22:17:04
URL: http://sannie.blogg.se/

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0