Nytt inlägg!!

Det har efterfrågats nytt inlägg här på bloggen så här kommer ett litet. Jag har ett längre inlägg som jag vill skriva om olika dieter och hur jag funkar men det kommer senare. Jag har även ett inlägg om olika bett till häst som jag ska skriva samt ett bildgalleri på Ronjas alla täcken och betyg på dom. Detta inlägg får vara en lite teaser om vad som kommer här på bloggen.

Min 6 veckors utmaning går rätt illa men va sjutton det kan ju inte alltid bli som man tänkt sig.

Nu blir det inte mer för den här gången vi får se när mina tänkta inlägg här på bloggen kommer. Jag har en 6-7 sidors tenta att skriva den här veckan som kommer så jag kommer inte ha mycket extra tid över till andra aktiviteter ett tag framöver.

SEE YA!!
Alexandra Helander
2011-09-25 @ 08:00:53
URL: http://alexandrahelander.bloggplatsen.se/

det är bra camilla! blogga till max nu!! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0