Nu är dom hemma i våran egna sommarhage!!

Japp nu är sommaren officiellt slut :( nu är dom hemma igen. Jag fattar inte vart sommaren tog vägen jag har ju inte alls hunnit med allt jag tänkte göra. Nåja mycket annat har hänt istället. Jag kommer sakna G jag har fått en massa olika tips av henne i sommar. Tur att vi bor i samma stad och att man alltid kan höras av på Facebook om man inte hinner i irl.
Jag skriver mer imorgon då kommer sumeringen från dagens transportering. Som ni kanske vet så har vi vissa transporterings problem. Hur som haver så är de nu hemma igen och de mår toppen. På bilden ovan så står de och äter hö de har fått hö hela sommaren så de får lite nu också. De älskar verkligen hö för de väljer hö före allt gräst som finns i hagen.
 
Erika
2013-09-08 @ 10:05:08
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Skönt ändå att ha hästen hemma :)
närmre o allt.
längtar tills jag får min ponny på närmre håll.

Svar: Nja nu är dom inte hemma där jag bor men de är hemma vid deras egna stall igen. De har varit på sommarbete en bit bort i 3 månader. De är dock närmare nu än förut vilket är jätteskönt.
Camilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0