Johanna
2015-01-25 @ 22:31:02

Hej Camilla, kul att du är tillbaka!

Jag har en fråga kring detta inlägg. Ser att din häst har små "moln" i ögat. Min har detsamma, men mycket mer. Särskilt på ena ögat. Vet inte om ditt inlägg handlar om just det, men ifall det gör det, hur har du lyckats få ordning på detta? Vad jag har förstått, orsakas molnen av inre obalans, vilket kan ha pågått för länge sen eller varit pågående under lång tid. Tips mottages gärna! (När jag frågat vet säger den att det är ingen fara, inget att oroa sig över.. Mvh Johanna

Svar: Hej jag vet inte om jag är tillbaka än men vi får se i framtiden. Svar på din fråga: De små molnen eller dropparna som menar ska enligt ögondiagnostik bero på obalans i mag-tarm området. Jag har sett till att min häst alltid har tillgång till grovfoder samt att jag har behandlat honom med uppbyggande örter. Även behandlat honom mot Candida med ringblomma och Pau Darco
Camilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0