Äntligen en ridtur i vårvädret!!

Idag hann jag äntligen rida i ljuset och jag kände mig pigg och glad så jag var bara tvungen att bege mig ut med Wotis. Fokus var min sits och enbart skritt jag måste få till min sits och balans. Jag hade dagen till ära på mig ridbrallorna och usch jag måste skaffa oskodda ridbrallor för detta var jättesvårt att sitta korrekt.
Wotis nya PS träns har nu kommit och jag är fortfarande lite skeptiskt så så jag har grimman över plus att det är en reflexgrimma :D 2 i ett liksom hehe! Inte så snyggt kanske men effektivt. Tränset sitter superbra och jag är toknöjd nu ska bara min värsta nojja över att det ev kan gå sönder gå över. Vi red bort till Ärsta och sen hem igen det var en häst i paddocken men Wotis höll sig relativt lugn. Han har alltför ofta fått för sig att dansa fram i sidled varenda gång det varit nån där och tränat när vi passerat men inte idag :D Duktiga lilla häst han kan om han bara vill!! När vi nästan var hemma så fick han trava lite han var pigg som det heter duga men lyssnade på min röst så jag behövde inte använda tyglarna.
 
Erika Pettersson
2014-02-25 @ 10:47:17
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Va mysigt. :)

Felicia
2014-02-25 @ 13:08:12
URL: http://riderstory.blogg.se

Trevlig blogg! :D

Svar: Tack :D
Camilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0