Söndag

Idag har jag ägnat hela eftermiddagen med att fixa till fönstret i sovrummet. Jag har om jag inte minns felt fel inte tvättat fönstret där sen jag flyttade in för 5 år sedan. Faktiskt så var de inte speciellt smutsiga heller. Anledningen till att jag fick för mig att fixa fönstret var att jag köpt nya gardiner och inte kan man sätta upp nya gardiner utan att tvätta fönstrena på samma gång.

Själva tvättandet gick rätt fort värre var det med strykningen av gardinerna. Herregud vilket dåligt strykjärn jag har bläää tog ju flera timmar att stryka gardiner och fålla dem med klisterremsor. Supersmart grej man slipper att sy upp gardinerna.

Så här blev det:

Det saknas bara lite blommor i fönstret jag orkade inte ställa tillbaka dem ikväll.

Imorgon börjar skolan igen. Inte är det nån lugn start heller nej det börjar med en heldag i skolan. Supernajs imorgon kväll så ska syrran och Wixy träna igen. Denna vecka så har Ronja och jag ingen träning så jag tänkte träna med henne imorgon när syrran och de andra har fikarast. För nästa vecka så ska vi vara med på träningstävling och vi behöver verkligen träna innan dess.
För detta är Ronjas bästa träning just nu:

Inte den bästa träningen precis men hon gillar att sova. Dessa bilder tog jag under 2 timmar. Hon har verkligen en speciell stil när hon sover.

Vi får se hur trött jag är imorgon kväll när jag kommer hem om jag orkar skriva nått eller om ni får hålla er till tåls till tisdag förmiddag istället.

Jag har några frågor till er som läser.
Vad heter ni(om ni vill vara anonyma så svara inte på denna fråga)?
Vart bor ni?
Hur ofta besöker ni min blogg?
Har ni nån fråga till mig?
C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA
2009-08-31 @ 08:11:48
URL: http://citycats.blogg.se/

Hej vill du vinna Victoria's Secret bodylotion , tandblekning & clarins produkter. Kika in i våran blogg då !



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA
2009-08-31 @ 08:11:49
URL: http://citycats.blogg.se/

Hej vill du vinna Victoria's Secret bodylotion , tandblekning & clarins produkter. Kika in i våran blogg då !



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0