Jag lever och julen är över

Ja jag lever och det är knappt de. Men nu känns det bättre julen är ju över. Jag har haft fullt upp med att må skit och ha ångest hela helgen tyvärr så fick min stackars släkt stå ut med en del raseriutbrott men jisses de är ju inte världens bästa lyssnare heller. Sen så säger de att jag pratar i mun på dom men herregud om de hade lyssnat när de inte pratade så hade jag väl inte fortsatt att försöka säga det jag ville säga samtidigt som de pratade. Klart man blir irriterad och höjer rösten men nej då skriker jag och de hyschar mig. Whata hell om inte det får vem som helst att blir fölrbannad och få raseriutbrott så är det nått fel på folket. När ska de då höra vad jag vill säga egentligen. Ibland känner jag mig som huvudkaraktären i Anger Management. Lugna ner dig lugna ner dig...jag är lugn... Jag blir fan galen på att känna mig så överkörd vad fan har jag gjort för hemskt. Min lösning var att gå hem och vara ifred jag orkar inte låtsas som det regnar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0