Fredag igen!!!

Gud va skönt för jag orkar inte mer denna vecka. Jag vill bara dega i soffan med Ronja just nu. Idag jobbar jag bara till kl 16 och det ska bli jätte skönt att komma hem tidigare och fixa med utemöblerna. Nu är det bara bordet och soffan kvar att lasera sen är det klart.

Jag måste verkligen börja plugga till tentorna men jag har ingen lust men godkänt vill jag ha. Hur detta ska gå till vet inte jag men ibland önskar jag att man kunde få inspiration till att plugga på beställning. Det finns inget värre än att vänta på inspiration medans dagen bara går.

Min Enköpings resa har jag ju fortfarande inte summerat till er men den förtjänar faktiskt ett eget inlägg med bilder så jag får be er att hålla er till tåls jag ska försöka att skriva den i helgen.

Om jag ska tipsa er om några bloggar som jag själv läser så är det Stina Lee´s blogg och den anonyma bloggen "15 år och gravid med tvillingar"(borde heta 15 år och mamma till tvillingar from alldeles nyligen). Jag är helt fast i deras bloggar och igår så la Stina Lee ut ett videoklipp där hon talade ifrån hjärtat om "blogg världen" väldigt bra videoklipp. 15 år.... eller Em som hon kallar sig hade frågestund om hur det är att vara förälder och allt runt omkring. Väldigt läsvärt.

Nä om man skulle ta och göra nått vettigt inte för att jag vet vad de är men nått kan man väl hitta på. Jag känner att jag inte har så mycket att skriva om idag.
jessica
2009-07-31 @ 15:33:43
URL: http://jessisplace.blogg.se/

ja måste också plugga till läs o skriv tentan. vi kanske kan plugga tillsammans nån dag?

Tessan
2009-07-31 @ 16:26:14
URL: http://studernademamman.blogg.se/

Jag är oxå gärna med och pluggar om jag får...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0